Visita guiada a l'Església de La Sagrada Família de La Bauma

Dissabte, 5 de setembre de 2026

L'Església de la Sagrada Família de La Bauma ha estat seleccionada per formar part de la programació oficial de Catalonia Sacra 2026, en el marc de l'Any Gaudí, que commemora el centenari de la mort d'Antoni Gaudí.

Els participants podran descobrir una autèntica joia del modernisme català, projectada per l'arquitecte Alexandre Soler i March i beneïda pel bisbe Josep Torras i Bages l'any 1908. Promoguda per la família Vial per donar servei a la colònia industrial de La Bauma, l'església destaca pel seu singular campanar i per unes innovadores solucions arquitectòniques que la converteixen en una obra de gran interès patrimonial.

La visita serà conduïda per Bernat Puigdollers, historiador i crític d'art, director d'art de la Fundació Vila Casas i un dels principals especialistes en patrimoni i art català, que oferirà una mirada aprofundida sobre la història, l'arquitectura i els valors artístics d'aquest edifici.

Aquesta activitat representa una oportunitat excepcional per conèixer un dels tresors patrimonials més singulars de Catalunya i descobrir com arquitectura, història industrial, art i espiritualitat conviuen en un mateix espai.

 

Informació de la visita
Data: 5 de setembre de 2026
Hora: 11.00 h
Durada: 90 minuts
Places: Limitades (amb reserva prèvia)

Darrera actualització: 6.08.2026 | 10:44