Sol·licituds d'accés a la informació pública
Accés a la Informació pública
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública de què disposa aquest ens, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.
La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada.
Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d'accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l'hora de resoldre la vostra sol·licitud.
Clica aqui per tramitar la sol·licitud d''accès a la informació pública
Sol·licituds d'accés
Any 2023 |
Sol·licitud nombre total d'expedients disciplinaris de personal de l'Ajuntament de l'any 2022 Consulta actes del Ple Petició llistat de dades de contacte de regidors |
Any 2022 |
Sol·licitud relació de contractes menors de l'any 2021 |
Any 2021 |
Sol·licitud ordenança fiscal num. 2 |
Sol·licitud informació econòmica |
Any 2020 |
Sol·licitud contingut de decret 95 de 23/05/2016 |
Sol·licitud enunciat i solució de test de procés selectiu |