L'Ajuntament potencia els canals de comunicació ciutadana

Dimarts, 5 de setembre de 2023 a les 00:00

El número de WhatsApp 604 19 08 72 funciona com una llista de distribució personalitzada per als diferents nuclis amb més habitants

L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar potencia els canals de comunicació i atenció ciutadana oficials coincidint amb l’estrena del mes de setembre i la recuperació dels horaris i rutines habituals per a la gran majoria de veïns i veïnes. El consistori compta amb el número de WhatsApp 604 19 08 72 que funciona com una llista de distribució personalitzada per als diferents nuclis amb més habitants del municipi (Vall de Montserrat, Mas Enric-Can Prat, El Borràs, El Vilar, El Burés, La Bauma, La Farinera, la Riereta i Sant Cristòfol). El servei funciona de manera unidireccional en aquestes llistes de distribució en què la ciutadania rep la informació del consistori. Durant els propers dies l’Ajuntament compartirà uns enllaços directes per afegir-se a aquests grups de manera àgil i fàcil. En paral·lel, els veïns i veïnes poden contactar-hi personalment per demanar informació o traslladar incidències.

 

A més, l’Ajuntament compta amb el correu electrònic (castellbell@diba.cat), el telèfon 93 834 03 50 i l’aplicació per comunicar incidències a la via pública Línea Verde. Finalment, també es poden presentar instàncies genèriques a través de la pàgina web municipal o bé adreçar-se presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana els dies laborables 9 a 14.00 hores i els dilluns de 16 a 18.00 hores (de setembre a juny). 

Darrera actualització: 05.09.2023 | 10:22