Canvis en l'horari d'atenció al públic de l'OAC
Dilluns, 22 de juny de 2026
Avui és el darrer dilluns que l'oficina obre en horari de tarda
Aquest dilluns 22 de juny és el darrer dilluns del curs que l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar obre en horari de tarda i mantindrà únicament l'horari de matí. En paral·lel, també serà la darrera jornada que Agbar/Veolia faran l'atenció presencial. L'horari habitual de tarda es recuperarà a partir del 14 de setembre.
Gràcies per la vostra col·laboració.