Comunicat contra el feixisme, el totalitarisme i l’incivisme

Dimecres, 29 d'agost de 2018 a les 00:00

Avui Castellbell i el Vilar s’ha llevat amb una agressió contra el patrimoni històric i artístic local, fonamentada en la més profunda ignorància i la manca de respecte: L’escultura d’homenatge a Lluís Companys (president de Catalunya assassinat pel franquisme l’any 1940), obra de la reconeguda escultora Elisa Merino, i que simbolitza els anhels democràtics del conjunt del poble català; ha estat tacada amb pintura vermella i s’hi ha escrit l’absurda i ofensiva paraula “assassí”.

Condemna ferma
Des de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar condemnem amb contundència aquesta i qualsevol agressió al patrimoni municipal i als valors col·lectius que representen aquest monument, alhora que agrairem la col·laboració ciutadana per conèixer l’autoria d’aquest delicte. Davant de qualsevol atac com els que hem patit avui, els incívics, intolerants i totalitaris es trobaran amb la nostra fermesa democràtica i amb la solidaritat d’aquest poble que sempre estarà al costat del respecte i de la llibertat.

Darrera actualització: 06.11.2018 | 08:52