La travessa en BTT Sant Joan Despí-Montserrat passarà per Castellbell i el Vlar

Diumenge, 2 d'octubre de 2022 de 08.00 h a 12.50 h

Organitzada pel Club Cicicista Sant Joan Despí passarà entre les 10.45 i les 15.30 hores

La travessa BTT Sant Joan Despí-Montserrat torna aquest cap de setmana. Organitzada pel Club Ciclista Sant Joan Despí passarà pel municipi entre les 10.45 i les 15.30 hores del proper diumenge 2 d'octubre.

El pas pel municipi

Els participants entraran a Castellbell i el Vilar des de Vacarisses per la BV-1212 i circularan fins al punt quilomètric 4,5 aproximadament on giraran a la dreta per un sender que els porta al pont sobre les vies del ferrocarril i que els portaria a La Farinera. Un cop passat el pont sobre les vies del ferrocarril giraran a l´esquerra  per una camí que en un principi segueix paral·lelament a les vies del ferrocarril i posteriorment a la C-16. Per el Camí de Can Gall de Dalt passaran vorejant Can Guixa, passaran per sota les vies del ferrocarril i a la alçada del Cementiri de Castellbell i el Vilar amb un gir a l´esquerra s'incorporaran a la BV-1273 durant 200 metres aproximadament, i tot seguit giraran a la dreta per el c/ Del Vilar i a la alçada de la Rectoria del Vilar agafaran la pista de l´esquerra  que per Cal Genovès els deixarà al davant de les Piscines Municipals. En aquest indret, on l'any passat van tenir la sortida del Retorn de la Travessa, hi haurà un dels punts d'avituallament per els participants. Giraran a la dreta, i per l´avinguda de Catalunya s'incorporaran a la dreta a la C-1411a, i circularan aproximadament 600 metres fins l'Avinguda Pare Claret on giraran a l’esquerra a la plaça Lluis Companys i El Pont Vell. Desprès de creuar el Pont Vell, giraran a la dreta per passar sota les vies de FGC i de la C-55 per incorporar-se a la C-1411a al km. 14,1 fins el km. 14,2 en direcció Marganell on es converteix en la BV-1123 del km. 0,0 al km. 1,6. Giraran a l´esquerra per el camí a Can Pinsà , un cop passat Can Pinsà giraran a la dreta per el camí del Torrent dels Abadals fins coincidir amb la BV-1122 al km. 3,0 fins el km. 2,5 en direcció a Sant Cristòfol. Giraran a l´esquerra per el c/ de La Masia, i seguiran per el c/ del Prat fis el c/ de Les Agulles on tombaran a l´esquerra per on sortiran del terme i es dirigiran a Santa Cecilia de Montserrat.

Els participants estant obligats a respectar les normes de circulació i les indicacions del personal de la organització que hi haurà al llarg del recorregut en encreuaments que puguin comportar alguna dificultat

Tota la informació

Consulteu tota la informació a través de la pàgina web del Club Cicilista Sant Joan Despí.