Oficina del Consumidor
L’Oficina d'atenció al consumidor de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar mitjançant l'atenció personalitzada té com a finalitat, efectuar la recepció i tramitació de les reclamacions, denúncies i queixes que presentin consumidors, i trametre-les a la Oficina de Consum de la Diputació de Barcelona per tal de que realitzin les mediacions de consum entre les parts per a la resolució de conflictes de determinades matèries.
ACCÉS AL SERVEI:
Per a presentar una queixa, reclamació o denúncia, es pot realitzar des de l’Oficina de Promoció Econòmica, Consum i Mercat de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar (C. Burés, 8 ); o mitjançant l’Oficina mòbil d’atenció al consumidor (Servei d’informació personalitzat de la Diputació de Barcelona sobre els drets i de gestió de queixes del consumidor que, periòdicament, s’instal•la al mercat municipal per atendre tots aquells ciutadans que ho necessitin en horari d’11:00 a 13:00h.)
COM ES REALITZA EL TRÀMIT:
Des de l'Ajuntament o bé mitjançant l’Oficina mòbil s'omple el formulari OMIC d'atenció als consumidors (per l'enviament de consultes via telemàtica des de l'Ajuntament a la Secció de Consum de la Diputació de Barcelona).